۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۸۱۱۹۱
امام جمعه موقت اصفهان:

امید اصلی رهبری به جوانان کشور  است

آیت الله مهدوی گفت: امید اصلی رهبر معظم انقلاب به ملت ایران مخصوصاً به جوانان کشور است، جوانان مؤمن انقلابی و بسیجی افرادی هستند که رهبری اعتماد زیادی به آن ها دارند.
آیت الله مهدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دراصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اصفهان گفت: برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی که سبب ایجاد التهاب در قیمت ها شدند بسیار خوب و سریع انجام شد.

آیت الله مهدوی در ابتدا با عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهات امام زین العابدین(ع) و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم خاطرنشان کرد: در جهادهایی که مردم ایران در طول انقلاب در برابر دشمن داشته اند، پیروزهای متعددی به دست آورده اند که به واسطه حفظ وحدت و حفظ انسجام حاصل شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: امید اصلی رهبر معظم انقلاب به ملت ایران مخصوصاً به جوانان کشور است، جوانان مؤمن انقلابی و بسیجی افرادی هستند که رهبری اعتماد زیادی به آن ها دارند؛ ایمان، پیشتازی در امور، نظم فراوان، امام شناسی و ولیّ شناسی از فاکتورهای یک بسیجی است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: دشمن از موضع گیری های نظام سیلی خورده است از این رو قصد دارد رهبر انقلاب را به شکل های مختلف تخریب کند به همین دلیل تلاش های زیادی انجام می شود تا دل مردم از رهبر انقلاب فاصله بگیرد، شناخت مقام معظم رهبری سبب دور شدن شبهات از اذهان می شود.

استاد اخلاق حوزه علمیه ابراز کرد: گام اول در پیشبرد انقلاب این است که وجود دشمن را احساس کنیم و کسانی که وجود دشمن را احساس نکنند نمی توانند مرد میدان عمل باشند؛ دشمن همواره شروع کننده جنگ بوده و به دنبال از بین بردن اسلام است و تحریم های اقتصادی و اقدام های مختلف علیه نظام سبب شده است که ما شعار مرگ بر آمریکا بدهیم.

وی گفت: دشمن وانمود می کند که قدرتمند است ولی قدرت آن ها محدود به قدرت نظامی و ثروت است ولی قدرت اصلی قدرت نرم و قدرت استدلال آوری است که جمهوری اسلامی در این موضع صاحب نظر است، این که گفته می شود جمهوری اسلامی ایران قدرت تحمل در برابر تحریم ها را ندارد سخنان تازه ای نیست.

آیت الله مهدوی ابراز کرد: اقدام دشمن برای تحریم اقتصادی به سبب بیچاره شدن آمریکایی ها است و این تحریم ها نیز به واسطه اجرای مقاومت اقتصادی با شکست روبرو می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: حضور در عرصه انقلاب با آگاهی و معرفت و همچنین به کارگیری نیروهای انقلابی در مدیریت کشور بسیار مهم و اساسی است و سبب حفظ نظام می شود؛ در حال حاضر فرصت خوبی است که رییس جمهور محترم نیروهای انقلابی و جوان را در مدیریت های کشور به کار گیرند تا جهشی در وضعیت کشور ایجاد شود البته استفاده های فکری از افراد با تجربه نیز بسیار مهم است.

وی با تشکر از برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی خاطرنشان کرد: برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی که سبب ایجاد التهاب در قیمت ها شدند بسیار خوب و سریع انجام شد.

آیت الله مهدوی بیان کرد: رییس جمهور در سخنرانی قبلیشان گفتند که نود و هفت درصد ارز در خزانه های دولتی است ولی همچنان قیمت ارز بالاتر از حد متعارف است و مردم از این وضعیت ناراضی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حمله تروریستی اهواز حدود نود نفر از مردم عزیز مجروح یا شهید شدند و از جهت نظامی فایده آنچنانی نداشت ولی با پاسخ سریع و محکمی از سوی سپاه پاسداران مواجه شد تا تروریست ها و حامیانشان بدانند که دوران بزن و دررو تمام شده است.

آیت الله مهدوی در پایان افزود: در دادگاه لاهه حکم به نفع جمهوری اسلامی ایران صادر شد و این هرچند ممکن است فایده زیادی در عمل برای ما نداشته باشد ولی وجهه آمریکا را به عنوان کشور ضد حقوق بشر در دنیا خراب کرد./۸۶۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات